Nedräkningen har börjat!

Idag har jag varit istan IGEN.
Menmen, är det roligt så är det.
Dessutom hade jag himlarns trevligt sällskap.
Jennie är alltid rolig att umgås med.
Jag lyckades faktiskt låta bli att köpa något igen. Duktigt värre, tycker jag.
Eller nåja.. det blev ett nagellack, ett ljusrosa sådant, från Depend.
Så nu sitter jag här, mitt i natten, men fina, rosa naglar och mår illa.

Mina damer och herrar, nedräkningen har börjat: 14 dagar tills avresa mot New York!

Åååh...

De här är ju coola!
Jag vill jättegärna har ankelboots till kyliga sommmarkvällar och till hösten.
De här är snygga.
Tjejen skriver att det är stora 36:or, men att hoppas att de ska passa mig, som vanligtvis har 38:or, är väl kanske lite optimistiskt.
Amanda?

Goddagens.

Idag har jag varit i stan igen. Köpte bara en hårborste, som ska få bo i min handväska, och ett diadem.
Jag är sjukt trött. Egentligen vill jag åka in och se en bio, men det blir nog bara en hyrfilm.
Något tips?

Idag.

Idag var en rolig dag.
Jag shoppade med Jennie, Våfflan och Emsan.
Tack vare min inte-shoppa-några-kläder-innan-New-York-resan-regel, blev det bara en liten spegel, som ska klistas upp på insidan av skåpsdörren när skolan börjat igen.

Jag är grymt sugen på ett par pumps (och jag behöver inte höra kommentarer som "vad ska du med högklackat till, du är ju så lång", det är bara taskigt).
Ett par med peeptoes och en liten rosett.
Svart och vitt såklart! ( I ♥ black&white )

Hah!

Men shit vad coolt!

Ryktesvägen...

... har jag fått höra att Tori Spellings pappa, Aaron Spelling dött i en stroke för några dagar sen.
Någon som kan bekräfta/dementera eller kanske till och med tala om för mig hur fruktansvärt sen jag är?


Mandos, Jennie och sandaler

Okej, jag delade pizza med Niklas, och träffade Mandos senare.
Vi promenerade till Jennie, som precis kommit hem. Sötnos!

Jag behöver sandaler som jag kan gå i i New York, när det är varmt.
De ska inte ha någon klack, eller i alla fall inte mer än två cm.
Någon som har något tips?

Nehepp.

Nehej, det blev visst ingen pizza med Mandos.
Hon skulle grilla med sina föräldrar...

Pizza och klädval

Mamma, pappa och lillebror har precis beställt pizza. Men inget till mig, eftersom jag ska ut och äta - just det - pizza med Mandos senare.

Jag vill åka till Västra hamnen och käka där, men känner jag Mando rätt så är hon inte så pigg på det.
Men jag kanske kan övertala henne. Vore mysigt att ta en promme där sen.

Okej, vad tycker ni:
Mörkblåa shorts, vit T-shirt utan uringing, eller shortsen och en vit v-ringad topp med band under bysten, men mörkblått linne under?


Midsommar

Midsommar var över förväntan. Mycket trevliga människor.
Vi "ungdomar" satt i en ring på framsidan av huset, spelade gitarr och sjöng. Så mysigt!
Fast det blev lite kallt, men vi lyckades fixa fram varsin en filt.
maten var grymt god, och jag tvingade alla att smaka på vår hemodlade gräslök, som vi tagit med till värdfamiljen(midsommar är lite av ett knytkalas). De flesta gillade den. Eller så var de bara rädda för att jag skulle bli våldsam ifall de sa något annat. Haha.

Det blev itne klänning, som jag planerat.
Det var för kallt, så jag körde på Kookaï-shortsen och en vit T-shirt. Det blev jättefint med ett guldarmband med berlocker.

Den här tjejen...

Joanna Johnson

... är min nya favoritmodell. Hon ser så självsäker ut, och så söt hon är!
Tjejen heter Joanna, är 14 år och kommer från Sverige.


Jennie och Jessica.

Jag saknar Jennie!
Jag ringde henne som en galning för några dagar sedan, men hon var inte hemma. Och nu har de åkt till Blekinge.
Undrar ifall jag kan terra henne på mobilen? Nej, jag vågar nog inte.
Suck..

Förresten, lyssna på
Jessicas nya singel här.
Det där är inte riktigt min musik, men... ja, den är väääldigt Jessica.

Dagens lista

Från Passion for Me.

SUPPOSEDLY if you've seen over 80 movies, you have no life. Mark the ones you've seen. There are 200 movies on this list.

[ ] Rocky Horror Picture Show
[x] Grease
[x] Pirates of the Caribbean
[ ] Boondock Saints
[ ] The Mexican
[ ] Fight Club
[ ] Starsky and Hutch
[ ] Neverending Story
[ ] Blazing Saddles
[ ] Airplane
Total: 2

[ ] The Princess Bride
[ ] AnchorMan: The Legend of Ron Burgundy
[ ] Napoleon Dynamite
[ ] Labyrinth
[ ] Saw
[ ] Saw II
[ ] White Noise
[ ] White Oleander
[x] Anger Management
[x] 50 First Dates
Total: 2

[x] Scream
[ ] Scream 2
[ ] Scream 3
[ ] Scary Movie
[x] Scary Movie 2
[ ] Scary Movie 3
[ ] American Pie
[x] American Pie 2
[ ] American Wedding
[x] American Pie Band Camp
Total: 4

[x] Harry Potter
[x] Harry Potter 2
[x] Harry Potter 3
[x] Harry Potter 4
[ ] Resident Evil
[ ] Resident Evil 2
[x] The Wedding Singer
[ ] Little Black Book
[ ] The Village
[x] Lilo & Stitch
[ ] Lilo & Stitch 2: Stitch has a Glitch
Total: 6

[x] Finding Nemo
[x] Finding Neverland
[ ] Signs
[x] The Grinch
[ ] Texas Chainsaw Massacre
[x] White Chicks
[ ] Butterfly Effect
[x] Thirteen Going on 30
[x] I, Robot
Total: 6

[ ] Dodgeball: A True Underdog Story
[ ] Universal Soldier
[ ] A Series Of Unfortunate Events
[x] Along Came Polly
[ ] Deep Impact
[ ] KingPin
[ ] Never Been Kissed
[ ] Meet The Parents
[x] Meet the Fockers
[ ] Eight Crazy Nights
[ ] Joe Dirt
Total: 2

[x] A Cinderella Story
[ ] The Terminal
[ ] The Lizzie McGuire Movie
[ ] Passport to Paris
[ ] Dumb & Dumber
[ ] Dumb & Dumberer
[ ] Final Destination
[ ] Final Destination 2
[ ] Final Destination 3
[ ] Halloween
[ ] The Ring
[ ] The Ring 2
Total: 1

[x] Harold & Kumar Go To White Castle
[ ] Practical Magic
[ ] Chicago
[ ] Ghost Ship
[ ] From Hell
[ ] Hellboy
[ ] Secret Window
[ ] The Whole Nine Yards
Total: 1

[ ] Troy
[ ] The Day After Tomorrow
[ ] Child's Play
[ ] Seed of Chucky
[ ] Bride of Chucky
[ ] Ten Things I Hate About You
[x] Just Married
[ ] Gothica
[ ] Nightmare on Elm Street
[ ] Sixteen Candles
[ ] Remember the Titans
[ ] Coach Carter
Total: 1

[x] Bad Boys 2
[ ] Joy Ride
[ ] Seven
[x] Ocean's Eleven
[x] Ocean's Twelve
[ ] Identity
[ ] Lone Star
[ ] Bedazzled
[ ] Predator I
[ ] Predator II
Total: 3

[ ] Independence Day
[ ] Cujo
[ ] A Bronx Tale
[ ] Darkness Falls
[ ] Christine
[x] ET
[ ] Children of the Corn
[ ] My Boss' Daughter
[ ] Maid in Manhattan
[ ] Frailty
Total: 1

[ ] Best Bet
[x] How to Lose a Guy in 10 Days
[x] She's All That
[ ] Calendar Girls
[ ] Sideways
[ ] Mars Attacks
[ ]Event Horizon
[ ] Ever After
[x] Forrest Gump
[ ] Big Trouble in Little China
Total: 3

[ ] X-Men
[ ] X2
[x] Spider-Man
[x] Spider-Man 2
[ ] Sky High
[ ] Jeepers Creepers
[ ] Jeepers Creepers 2
[x] Catch Me If You Can
[ ] The Others
[x] Freaky Friday
[ ] Reign of Fire
[ ] Cruel Intentions
[ ] Cruel Intentions 2
[ ] The Hot Chick
Total: 4

[ ] Swimfan
[ ] Miracle
[ ] Old School
[ ] The Notebook
[ ] K-Pax
[x] Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
[x] Lord of the Rings: The Two Towers
[x] Lord of the Rings: The Return of the King
[ ] Walk to remember
[ ] Boogeyman
Total: 3

[x] Hitch
[ ] The Fifth Element
[x] Star Wars Episode I The Phantom Menace
[x] Star Wars Episode II Attack of The Clones
[ ] Star Wars Episode III Revenge of The Sith
[x] Star Wars Episode IV A New Hope
[x] Star Wars Episode V The Empire Strikes Back
[x] Star Wars Episode VI Return of The Jedi
[ ] Troop Beverly Hills
[ ] Swimming with Sharks
Total: 6

[ ] Air Force One
[ ] For Richer or Poorer
[ ] Transporter
[ ] Transporter 2
[ ] People Under the Stairs
[ ] Blue Velvet
[x] Sound of Music
[ ] Parent Trap Re-make
[ ] The Birds
[ ] The Terminator
[ ] Terminator-2
[ ] T-3
Total: 1

[ ] Empire Records
[ ] SLC Punk
[ ] Meet Joe Black
[ ] Nightmare Before Christmas
[ ] The Silence of the Lambs
[ ] Sleepy Hollow
[ ] I Heart Huckabees
[ ] 24 Hour Party People
[ ] Blood In Blood Out
Total: 0

[ ] Thirteen
[ ] Manic
[ ] American History X
[ ] Deep Blue Sea
[ ] George of the Jungle
[ ] Canadian Bacon
[ ] How High
[ ] The Jacket
[ ] My little pony 1986
Total: 0

[ ] Road to perdition
[x] Jesus Christ Superstar
[ ] Rent
[x] Mulan
[ ] Mulan 2
[x] Lion king
[x] Lion King 2
[x] Legally blonde
[x] Legally blonde 2
[ ] Pink Panther
Totalt: 6


Okej, 52 totalt. Yoho, jag har ett liv!

Jag faller för alla i randigt

Ohyes, det är sant.
Killar i randigt är så hett.

Ojnevojne..

Nu har jag shoppat igen.
Fast den här gången var det med mamma, så jag gjorde i alla fall inte av men några pengar..
Det blev en snygg, svart cardigan från Filippa K, och ett par Kookaïshorts, som vi reafyndade på halva priset(men shit vilken bitchig kassörska, alltså..). Speciellt shortsen gjorde mig jätteglad, de är perfekta, varken för korta eller för långa, mörkblåa. Jag har trånat efter dem i flera veckor.

Today.

Idag har jag shoppat med Filippa.
Jag älskar den människan. Träffade henne på ett ridläger förra sommaren.
För att vara två människor som bara träffats 12 dagar i hela vårt liv, är vi väldigt bra kompisar.
Det blev inte så mycket shoppat (bara en svart bas T-shirt från Gina Tricot och ett par små örhängen från Pilgrim), vi var för upptagna med att umgås.

Nu ska jag käka Tacos med tha Family och lillebrors kompis, sen blir det Slakthuset för fotbollsmatch och Clark live (iklädd gul T-shirt med blåa prickar, blåa jeans och blått hårband).

Ehm?

Nejmen, ojdå! Paris glömde byta om från nattlinne innan hon åkte hemifrån.

Jag vet att jag tjatar om henne..

Nicole är söt!
Sjal på huvudet är en grej som i alla fall jag kommer att köra mycket i sommar.
Både snyggt och snällt mot håret.

Godmorgon, goddag, godnatt.

Min dag i korthet:

Vaknar vid tio, och inser att det är min första sommarlovsmorgon sen i fjol. Går upp med en sån där härlig känsla i magen.

Fem minuter senare sjunker humöret något, då jag, påväg in i duschen, upptäcker att jag sovit på en bläckpenna.
Jag har fem långa bläckstreck på låret. Lakanet har på något mirakulöst sätt klarat sig, sånär som på en liten prick.

Äter godis och jordgubbar till frukost. Näringsrikt värre.

Latar mig och glor på TV.

Mamma, som är ovetande om vad jag ätit till frukost, serverar våfflor till lunch.

Åker upp till centrum för att klippa mig. Efteråt blir det lite shopping (resultat: en väska, ett nagellack, och en gul tröja med blåa prickar, avsedd för svergiematcher.) och en liten fika.

Tar bussen hem, och upptäcker att jag är väääldigt försenad. Hoppar av några stationer tidigare, och smiter in på Konsum för att köpa ett choklad att muta mamma med.

Chokladet fungerar, och mamma blir inte arg när jag anländer, två och en halv timme försenad.

Äter. Mums.

Mandos ringer och svamlar, till slut kommer hon cyklande hem till mig. Vi har roligt. Mandos åker hem.

Jag blir sjukt trött och bestämmer mig för att gå och lägga mig för att orka upp vi åtta imorgon.

JAA!

Yes, yes, YES!

Shoppinglista

Köpenhamnsshoppinglistan åker fram igen.

Shorts: något längre än dem jag har, i annan färg än svart. Gärna randiga.
Vita och svarta linnen: vanliga bastoppar, alltså.
Söt sommarklänning: att ha både på skolavslutningen och på midsommar.
Skjortor: en tajt, rosa, och en vit/blå-randig lös.
Skor: med lite högre klackar.
Väska: jag veeet att jag precis beställt en, men väskor kan man aldrig ha för många, right? En söt somrig en, vill jag ha.


Klänningen är fixad, en söt rosa i babydollmodell, som slutade en liten bit över knäna. Svart sidenband under bysten, så sött!

Okej, det som är skrivet med fet text är alltså nya saker.
Förhoppningsvis hinner jag med lite shopping med mamma i Lund, innan vi ska träffa Vesna.
Ikväll blir det mysigt. Jag, Mandos, Karin(eller?), Elin och Felicia ska till Stapelbältsparken för att kolla in söta skejtare, och sedan ska vi bada lite i Öresund. Och jag vet världens mysigaste pizzeria i närheten, så antagligen blir det mat också. Woho!

Jippie!

H&M-väskan
Nu är den här sötnosen, från
H&M, påväg hem till mig!


Jippie!

Kommer ni ihåg H&M-väskan jag bloggade om? nu är sötnosen påväg hem till mig!


Åh...

Så enkelt. Så stilrent. Så snyggt.

Har inte blivit..

...något bloggande på ett par dagar, internet är lite rörigt för tillfället.
Förhoppningsvis kan jag uppdatera senare ikväll, men nu ska jag till stallet för att rida. Byebye!

Men hallå..

det här måste alla HP-fans kolla in. Jag kommer bli värsta stammisen.

Blev ingen blogging igår...

... eftersom jag och tha family var på Tosselilla största delen av dagen, och när vi kom hem muckade internet med mig.
Idag blir det Exprimentarium i Danmark med klassen.

Ha en bra dag allihopa!

Note to self:

Solkräm. Solkrääääm!

Gult å blått!

Det är försnack på TV. Snart börjar fotbollsmatchen.
Pappa sitter nedsjunken i soffan, och blottar precis lagom mycket hårig mage, för att se ut som en soffpotatis. Ge honom en ölburk och bilden är fulländad.
Nu ska jag ned för att heja på Henke, Zlatan (å jao, vi e från samma staod..) och de andra killarna.

Heja Sverige!

Såhär ska det se ut!

Såhär ska det se ut!

Ingen kan väl ha missat att den marina stilen är extremt trendig i sommar?
Här är enbudgetoutfit som jag gärna haft i min garderob.

T-shirt: denna snygga, randiga T-shirt kommer, hör och häpna, från
Ellos.
Solglasögon: de snygga pilotshadesen kommer från H&M's herravdelning.
Shorts: coola, vita shorts från Zara.
Väska: seglarinspirerad väska från H&M.
Skor: mina seglarskor i helvitt, DinSko.


Jag är nöjd.

Jag och mamma åkte upp till stan idag. För att köpa tyg till en klänning.
Rosa blev det. Och ett svart sidenband. Ni får se resultatet efter den 15:de.
Efter att jag haft den på skolavslutningen.
Jag har lite ändringar jag vill göra, får se hur villig mamma är att avvika från mönstret.
Hon påstår att hon inte kan sy utan mönster, men det är inte sant. Hon är jätteduktig.
Anyway, mamma skulle hämta min bror + några av hans kompisar någonstans, så jag bestämde mig för att gå lite i stan sålänge.
Mamma skulle in till frisören senare, så jag kunde till och med få åka med henne hem.

Men 15 minuter efter att mamma åkt, och jag tänkte ringa Amanda för att se vad hon hade för sig, insåg jag att jag glömt mobilen hemma.
Insåg att jag borde ringa mamma, så att hon visste att hon inte kunde kontakta mig, och letade upp en telefonautomat som tar mynt.
Öppnade plånboken, men hoppsan, där fanns bara danska mynt, sedan jag och Jennie var i Köpenhamn.
Fick springa in i en massa affärer för att växla, men de vill inte, eftersom de hade ont om växel(javisst, jag är ju under 18..).
Tillslut sa i alla fall någon till mig att gå till informatison-grejen i mitten, och växla, så jag gjorde det.

Några minuter senare stoppade jag ned 10 kr (som var det minsta man fick lägga i) i automaten, och slog mammas nummer.
Plopp, så försvann 6 spänn i öppningsavgift.
Jaja, det kunde man ju leva med, liksom. Men inte nog med det. Det kostade 1 kr var 5 sekund att prata med mamma. jag la säkert 15 spänn i den där automaten för att snacka med mamma i lite mer än en minut. När jag lade på, försvann dessutom de överblivna pengarna ner i telefonen.
Jaja, 15 spänn är ju inte så mycket. Ändå.

Jag behövde komma bort lite från alla människor, kände jag. Så jag köpte mej en burk läsk och lite godis, och gick iväg mot slottsparken.
För att komma in i delen som inte är kyrkogård, så måste man gå igenom ett smalt valv i ett plank.
Och precis när jag kommer gående där, så kommer det ut en familj med gäss. Mamma, pappa, ungar, hela köret. Det är allmänt känt att jag är rädd för fåglar. Jag tog mod till mig, och började gå framåt; men nejdå, mamma/pappa sträcker på halsen, tar några steg mot mig och väser.
Jag backade.
Feg som jag är.

Efter detta hände diverse andra missöden, som jag inte orkar skriva om just nu.
Men det handlar bland annat om att jag fick jaga efter en concealer som tydligen inte finns i sverige längre, i ungefär en timme, jag blev anfallen av en skata, och gjorde bort mig.

Men jag hade mysigt ändå.
Solen sken, och jämfört med andra, har jag det jävligt bra.
Jag är nöjd.

Trött

Så sjukt trött. Jag har inte sovit ordentligt på minst tre veckor.
Också måste jag plugga innan jag går och lägger mig. Så nej, det blir nog ingen ordentlig sömn inatt heller.
Crap.

Godmorgon (eller förmiddag..)

Mandos tjurar på alla eftersom Karin glömt att lämna tillbaka en bok, som är lånad i Mandos namn.
Men det gör inget.
För inget kan rubba mitt underbara humör idag.
Jag åt ju faktiskt jordgubbar till frukost.

Nu blir det brännboll med klassen. Jag hatar brännboll. Men jag gillar klassen. Det kanske blir kul.
Adios!

Köpenhamn

Det blev inte så mycket shoppat i Köpenhamn, bara en svartvit sjal och ett par thight till mig, och en kjol för Jennie, men det var mysigt ändå.
Vi gled runt på Ströget och mötte upp mamma, pappa och lillebror för lunch och, lite senare, fika.

Justdet, vi var ju inne en sväng på Tiger (tha billighets-affär number one), och kärringen i kassan fick Jennie att betala 10 kroners överpris på en grej. Och nej, 10 kr är ingen big deal, men hon var så himla otrevlig, och det är principerna som räknas.
Den söta killen som skötte kassan bredvid försökte hjälpa oss, menjag tror att han var lite rädd för bitchen.
Stackare.

Snabbis på stan

Tog en snabbrunda med Jennie på stan idag(lite uppvärmning för imorgon). Vi mötte upp mamma och pappa för att äta lunch, och några timmar senare fick vi också skjuts hem.

Jag plockade med mig en vit BH från Twilfit hem, och ett rosa anteckningsblock. Så nu kan jag stryka det från att-köpa-i-Köpenhamn-listan. Tjoho!

Jag måste..

Jag måste köpa en liten anteckningsbok, som kan få hänga med överallt.
Kommer jämt på en massa bra saker att blogga om, men sedan glömmer jag bort dem.
Oooh, jag kan ju göra en hel leta-efter-i-Köpenhamn-lista här!
Okej, here it goes. Lägger till fler saker senare, ifall jag kommer på något.

Litet anteckningsblock
Shorts: något längre än dem jag har, i annan färg än svart. Gärna randiga.
Vita och svarta linnen: vanliga bastoppar, alltså.
Söt sommarklänning: att ha både på skolavslutningen och på midsommar.
Skjortor: en tajt, rosa, och en vit/blå-randig lös.

Godnatt sålänge!

Listan åker fram igen

Att göra idag:

Städa rummet:
Ja, det säger ju sig själv. Här är stökigt.
Tvätta kläder: Jag gillar inte att gå med rumpan bar.
Slå in Jennies present: Och då måsta jag iväg för att köpa presentpapper först.
Duscha, fixa håret: Fest hos Jennie ikväll ju. (Update: fixa håret-delen händer hemma hos Jennie)
Hitta på festoutfit: Jag sa ju det, fest hos Jennie ikväll.
Åka till Stoff och Stil: Ska köpa nya knappar till jackan. (fast det blev tyg till en kjol istället)
Städa garderoben: Grejerna ska hänga på galgarna, inte ligga på golvet.
Fixa längden på nya armbandet: Vilket är lättare sagt än gjort.(Puh, det var svårt. Tog av fyra av sju berlocker, och ändrade plats på de tre kvarvarande också. Men det var det värt, för nu är det mycket snyggare och Elli-gare.)
Göra att roligt kollage: Till bloggen!

Update (14:29): Jaha, dags att ta sig an rummet, och sedan garderoben. Suck. Tur att man har Köpenhamnsshopping med Jennie att se fram emot. Imorgon så!

Update (00:03): Ingen Köpenhamnsshopping imorrn(helgdag i danmark), och därav ingen städning(yeah right, det var därför jag inte städade...). Men imorgon ska jag städa. Det blir ju Köpenhamn på tisdag istället! Och lite duktig har jag varit. Jag har börjat på ett kollage. och tvättat kläder.

Hej

Hej här sitter jag i Jennies diadem som jag lånade och glömde lämna tillbaka.

Tjejmiddagen hos Jennie var mysig.
Nu kan jag berätta att presenten innehöll Escadas nya parfym, kommer inte ihåg vad den heter.
En utförligare beskrivning av hur vi posarade och modellade på vår "catwalk", kommer imorgon.
Nu ska jag ha en nattmacka. För det vill jag ha. Gonatt.

Dagens att göra-lista


Städa rummet: Ja, det säger ju sig själv. Här är stökigt.
Tvätta kläder: Jag gillar inte att gå med rumpan bar.
Slå in Jennies present: Och då måsta jag iväg för att köpa presentpapper först.
Duscha, fixa håret: Fest hos Jennie ikväll ju. (Update: fixa håret-delen händer hemma hos Jennie)
Hitta på festoutfit: Jag sa ju det, fest hos Jennie ikväll.
Åka till Stoff och Stil: Ska köpa nya knappar till jackan. (fast det blev tyg till en kjol istället)
Städa garderoben: Grejerna ska hänga på galgarna, inte ligga på golvet.
Fixa längden på nya armbandet: Vilket är lättare sagt än gjort.
Göra att roligt kollage: Till bloggen!

De understrukna punkterna är de som jag måste hinna med idag. Jag kommar att stryka grejerna efterhand.

Men först och främst: mat!

Update:
Åååhnej, jag blir försenad till Jennie!

Okejdå..

.. men nu ska jag gå och lägga mig.

Ellie strikes again.

Jag är trött. Av någon anledning. Jättetrött.

Jag har shoppat idag, men
Mandos.
Det var jättekul.
Köpte ett brett, vitt diadem med svarta prickar på, H&M.
Sedan blev det de supersöta seglarskorna, från DinSko som jag bloggat om tidigare, och ett guldigt berlockarmband från Glitter.
Amanda köpte svarta strumpisar, ett långt halsband med en liten uggla på,  en väska och.. ja, ni kan ju se efter själva.

Sedan käkade jag pizza with tha family.
Mandos och Karin kom hem till mig, och vi sminkade och fotograferade lite.
Malin och Jackie dök också upp.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.

Accessorera din klänning

Jag+Jennie=Roligt


Känning: Underbar sommarklänning från
La Redoute, 739 :-
Cardigan: Stickad vit cardigan från H&M, 179 :-
Solglasögon: Snygga pilotisar med guldfärgade bågar från H&M, 39,50 :-
Skor: Söta, vita sommarsandaletter med liten klack. Wedins,
Väska: Starndväska i flätad korg, också från H&M, 149 :-
Armband: Hårt, runt armband, också från H&M, 59,90 :-