-Gäsp-

Jag har precis kommit hem från stan, blev tidigt ikväll. Jag måste ju upp imorgon, ska vara i stallet redan tjugo över åtta. Jag är inte nervös längre. Det värsta som kan hända är att jag trillar av, och blir utskrattad, och har jag någonsin brytt mig om sånt förr?
No, no.

I alla fall, jag var och såg
Ice Age 2 med A idag.
Det finns några fördelar med att hon hoppar på ryckor för tillfället; för det första så är alla expediter/kassörskor mycket trevligare, och för det andra så behöver men inte trängas längre, alla flyttar sig så att min lilla sjukling ska få plats.

Anyway, dags för lite sjönhetssömn, godnatt.

Kommentarer
Postat av: sheida

mysigt och rida på morgonen ändå :)

Postat av: Ellie

Ja, det var supermysigt :)

2006-04-30 @ 13:53:31
URL: http://ellie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback