Dagens: outfit och göromål

Dagens: outfit och göromål
Idag har jag på mig linnet ni ser ovan(gosh, gotta fix that camera..), tillsammans med ett par gråa stuprörsjeans från Lee.
Linnet är från H&M, och när jag köpte det var det egentligen meningen att jag skulle använda det till leggins, men när jag fick det(köpte det via nätbutiken) visade det sig vara lite för kort. Jag har då ingen lust att flasha trosorna för hela skolan.

Jag är precis hemkommen från Arena 306, där jag sett en liten konsert med bandet Clark. De är så otroligt bra, om ni aldrig hört dem, ta er till ROCKS och inhandla senaste singeln, I don't need you.

Och pga av dagens händelser blir dagens låt: Invisible - Clark


Kommentarer
Postat av: Mandi

305 ellie!
Arena 305!!

Postat av: Ellie

Mandi: Vet jag väl.

2006-05-20 @ 18:23:05
URL: http://ellie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback