Uj.

Jag hittade en lista någonstans.
Det är väldigt tråkigt att vara uppe halv ett på natten alldeles själv, så det här är lite tidfördriv.

Lyssnar på just nu: Wonderwall - Oasis

Jobbigaste skolämnet: Kemi.
Favoritcafé: Espresso House såklar.
Favorittidning: Hmm.. svårt. Det får nog bli ELLE, även om jag inte läser den så ofta.
Största som händer höst/vinter: Åh, jag vet inte. Det viktigaste kan väl räknas som det största, och det är ju att umgås och shoppa med vännerna.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min Filippa K-cardigan. Den går med allt.
Längd: 175 cm nått.
Byter gärna garderob med: Nicole Richie! Mmm, me like.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, skulle jag tro. Men jag orkar inte resa mig upp och räkna.
I höst/vinter kommer jag gå klädd i: Kläder. Åh, jag vet inte. Oversiza-kofta, i alla fall.
Men absolut inte i: Mjukisbyxor.
Jag doftar: Lacoste - Touch of pink
Min yngsta kusin heter: Erik.
Favoritmodell just nu: Joanna Johnsson, den nya svenska tjejen från ELITE.
Byxa eller kjol? Antingen byxa eller klänning, helst inte kjol.
Så många skor har jag: Orkar inte räkna, men det är över 10 i alla fall.
Sminktips till allmänheten: Mascara på alla ögonfransarna, tack. Det är så enkelt att alla borde förstå det, men jag ser hur många tjejer som helst som glömmer ytter- och innerfransarna. Det är fult.
Du trodde att han skojade när han sa: "Om du sticker in ditt finger där så blir det alldeles kläggigt."
Om du fick ett plagg/en väska/ett par skor gratis, vad skulle du välja?:En Hermés Birkin! Jag älskar den väskan..
Senast utlästa bok: The Devil Wears Prada.
På Rasterna i skolan: Konsum, golvet eller bänkarna.
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt.
Mig själv med tre ord: Jag är alladeles för mångsidig för att kunna besrivas med tre ord.
Jag tränar: Ja! Jag joggar faktiskt.
Jag ville bli när jag var liten: Författare, advokat och Pippi Långstrump.
Pluggade på universitetet/högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Ingen aning. Design är ju frestande, men kanske en aning riskabelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback