And she's back!

Yes, nu är jag (äntligen) hemma från Frankrike.
Det blev lite shopping (tillslut), och väldigt, väldigt många museum.
Andra världskriget må vara interessant, men efter fem museum blir man liksom lite trött.
Och deppad. Jag tycker det är sjukt läskigt att folk faktiskt kunde gå på Hitlers politik. Usch..

Anyway, påvägen stannade vi som sagt till i Amsterdam.
Det är väl inte vad jag skulle kalla en modestad, direkt, men killarna där måste få lite cred.
Jämfört med tjejerna, som mest sprang runt i bootcutjeans och magtröjor(!), var de varkligen snygga.
De har helt fattat grejen med hur man får en vit skjorta att se coolt avslappnad ut, eller matchar en färggrann piké med ett par mörka jeans. Duktigt värre, pojkar.

Jag har ätit kanin. Usch, usch, usch.
Vi åt någon slags meny, där den enda förrätt man kunde beställa var sniglar och kanin.
Aldrig i livet att jag äter sniglar.
Tyvärr (hmm..) åt jag inte mycket kanin heller, eftersom jag bara kunde tänka på den lilla, söta sak som min granne äger, och inte förmådde svälja mer än en tugga.

Kameran har kommit, och den ska bara hämtas ut från posten, så jag tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder på det jag shoppat imorgon eftermiddag.

Btw, läste att
Tjallamalla äntligen har öppnat en butik i Malmö! Butiken finns alltså numera att besöka på Davidshallsgatan. Synd bara att jag inte hinner titta inom innan vi åker till Naw York på fredag.

Adios.


Kommentarer
Postat av: Cary

Usch för magtröjor! Ska ni bara till New York, eller ska ni åka runt lite? Själv ska jag till just ny 22-23... men som sagt.. vi kanske ses ^^

Postat av: Ellie

Cary: Vi ska vara i New York i fem dagar, och i Washington i två. Hihi, det hade varit ganska häftigt. Inte för att vi hade känt igen varann, men ändå.. ^^

2006-07-12 @ 16:19:22
URL: http://ellie.webblogg.se
Postat av: Mandi

Yeah, sötnos.
Men Felle tyckte att hon,du,jag and maybe Elin kunde dra ut på stan och kolla in den affären, plus Las Vegas (affären där syrran handlar en massa)

2006-07-22 @ 14:51:31
URL: http://applepaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback