Frukost

Har precis atit frukost har pa hotellet, och nu ska vi bara upp och hamta sakerna innan vi kor vidare mot Amsterdam. Antligen shopping!

Vi gick forbi en sakallad "coffee shop" igar.
Ingen har val missat att hash ar lagligt i Holland?
Shit vad det luktade, alltsa.

Jag ar grymt matt.
Tva stora koppar choklad har den inverkan pa de flesta.
Vadret ar an sa lange ganska suckish.
Gra himmel, lite duggregn da och da.
Men vaderleksrapporten lovade sol och 35 grader senare idag.
Med tanke pa det, sa har jag pa mig kort, svart ballongkjol och gul T-shirt.

Oj, nu vantar mamma, pappa och lillebror har bredvid.
Vi far hoppas pa att det finns dator pa nasta hotell ocksa.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Mandi

Har du en ballongkjol? Köpte du den från HM? :o

Postat av: Jennie =) (L)

Jaa.. Ellie har en ballongkjol, och jag tror den är ifrån Åhlens

2006-07-06 @ 20:48:34
Postat av: Mandi

Men det räknas väl inte som ballongkjol?
Den är inte puffig som en ballongkjol måste vara.
Det är fel tyg till en ballonkjol. Faller platt.

2006-07-07 @ 11:29:58
URL: http://applepaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback