Kamera, Normandie och Att göra-lista

Vet någon om det finns rosa digitalkameror? Hih, en sån hade varit rolig.
Anyway, ny kamera betyder ny skiva att installera ladda-in-bilder-på-datorn-program med.
Vilket betyder mer bilder på bloggen!

En ny kamera betyder också att jag, både i Normandie och New York, kan leka lite papparazzi, och smygfota folk med snygga outfits. Yay!

Fast om mina blåsor inte gått ned, vilket de såklart inte gjorde efter min andra golflektion denna vecka (och ja, det har bara gått två dagar), så lär det göra ont att hålla i en kamera. Fast för er skulle biter jag såklart ihop.
Förresten, är det inte lite konstigt att jag fått blåsor på fingerspetsarna?

Och idag har jag nog brutit min inte-shoppa-något-innan-New-York-regel (som förreste har bytt namn till inte-shoppa något-innan-Normandie).
Fast bara ifall mamma kommer ihåg att gå inom Indiska och köpa det där söta, mörkgröna linnet med broderier på.
Och det kostade ju faktiskt bara 59 kronor.

Nej, nu har jag en massa saker att göra:

Städa rummet (detta är en stor, stor operation.)
Sortera skolväskan (vilket jag borde ha gjort för typ tre veckor sen.)
Städa i bokhyllan (som egentigen är ett skåp.. med allt utom just böcker i.)
Packa (jag måste vara den enda människa på hela jorden som faktiskt gillar att packa..)

Mar blogging senare. Adios!


Kommentarer
Postat av: Mandi

Nej, Elli, lägg av.
Du kan inte gå runt och smygfota folk?
Det är ju fan obehagligt.

Postat av: Mandi

Och, ja, det finns rosa digitalkameror.
Jag funderar på att köpa en, fast inte i rosa.

2006-07-04 @ 18:36:41
URL: http://applepaj.blogg.se
Postat av: Ellie

Varför skulle jag inte kunna det?
Om man klipper bort själva ansiktet på dem, så är det ju inte precis att hänga ut dem. Dessutom är det en massa andra bloggerskor som redan gjort det, och det är inte många som reagerat negativt.

2006-07-04 @ 19:16:11
URL: http://ellie.webblogg.se
Postat av: Mandi

Det gör det inte mer rätt.
Det är ändå obehagligt.
Det är en annan sak ifall man skulle fråga. Folk skulle nog istället uppskatta det.
Men att smygfota?! -rysa-

2006-07-05 @ 11:16:49
URL: http://applepaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback