New York

Förlåt. jag är så oaktiv.
Men nu ser det ut som att jag stannar hemma resten av sommarlovet (nåja, nästan i alla fall).
Här är några bilder från sommarens New York-resa.

New York - Overview

Utsikt från...

New York - Empire State Building

... Empire State Building.

New York - 27th Street

27th Street. Här bodde vi, lite längre bort på höger sida.

New York - Gatustånd

Överfulla stånd med falska märkesväskor fanns överallt. Jag skämtar inte. ÖVERALLT.

New York - Skyline

Bild tagen från Liberty Island (där Frihetsgudinnan står).

New York - Byggnad

Den här sortens hus såg man överallt när man gick på promenad på Manhattan.

New York - Mysigt café

Mitt emellan två höghus dök detta plötsligt upp: ett mysigt café med träd, och längst in ett stort, konstgjort vattenfall. Så mysigt!




Jag saknar New York.

Kommentarer
Postat av: Jennie =) (L)

Ser väldigt coolt,fiint och skönt ut där ;)hehe

2006-08-14 @ 21:45:26
Postat av: Cary

Jag saknar också New york :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback