Shoppingabstinens

Jag har shoppingabstinens.
Jag vill... shoooooppa!
Tänk glada tankar. Tänk... New York (och ja, jag ser hur mina pengar får vingar och flyger iväg...).

Imorgon ska jag, mamma, lillebror och farmor köra upp till Småland för att hälsa på morföräldrarna.
Antagligen blir det en liten utflykt med bad (inte för mig, då..), fiske och resturangbesök.
Antagligen blir det kläder därefter, typ uppkavlade jeans och T-shirt.
Ska jag fiska kanske jag kan använda mina fina gummistövlar, så kan jag åtminstone känna mig lite stylish, djupt in i de småländska skogarna.

Jag undrar om alla mormors gamla kläder blev förstörda när deras hus brann ned (förfasa icke, detta var säkert 30 år sedan..)?
Jag måste fråga henne.

Idag kommer jag nästan i säng i vettig tid.
Yay!
Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback