Dagens att göra-lista


Städa rummet: Ja, det säger ju sig själv. Här är stökigt.
Tvätta kläder: Jag gillar inte att gå med rumpan bar.
Slå in Jennies present: Och då måsta jag iväg för att köpa presentpapper först.
Duscha, fixa håret: Fest hos Jennie ikväll ju. (Update: fixa håret-delen händer hemma hos Jennie)
Hitta på festoutfit: Jag sa ju det, fest hos Jennie ikväll.
Åka till Stoff och Stil: Ska köpa nya knappar till jackan. (fast det blev tyg till en kjol istället)
Städa garderoben: Grejerna ska hänga på galgarna, inte ligga på golvet.
Fixa längden på nya armbandet: Vilket är lättare sagt än gjort.
Göra att roligt kollage: Till bloggen!

De understrukna punkterna är de som jag måste hinna med idag. Jag kommar att stryka grejerna efterhand.

Men först och främst: mat!

Update:
Åååhnej, jag blir försenad till Jennie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback