Hästar och filmer

Det har blivit någon sorts tradition det här, att jag skriver blogginlägg mitt i natten.
Jag hoppas att jag kan bryta den trenden inom en snar framtid - det är inte roligt att somna tre och sedan inte vakna förrän halva dagen gått längre.

Idag har jag varit allmänt skabbig.
Jag har tråk-färgad volangkjol(hmm.. kanske kan färga om den?) och vanlig vit T-shirt på mig.
Innan idag var jag stallchic i svarta ridbyxor och en söt skjorta från H&M.
Red en långtur utomhus, vilket var jättemysigt.
Luraz är ett arabiskt fullblod, och därmed rädd för.. tja, det mesta.
Det var nära att jag åkte av ett par gånger, när en hare eller en fasan hoppade ut ur en buske i närheten. men i stort sett gick det bra.

Nu har precis kvällens gäster lämnat oss.
Det är familjen som vi ska till New York med, och det var själva resan vi planerade.



A beautiful mind



Just det, jag skulle berätta om den där filmen jag såg igår på femman.
A beautiful mind, som den hette.
Otroligt bra film.
Det är en skildring av en av vår tids största matematiker, John Nash's liv.
Historien är både annorlunda och gripande, och jag har inte riktigt kunnat släppa den ännu, precis som det ska vara med en bra film.
Jag rekomenderar den varmt, den är riktigt, riktigt bra.
Det är väldigt nära att jag säger att det är den bästa film jag sett.
Jag vet faktiskt inte vad som hindrar mig.


Nedräkning: 13 dagar kvar till avresa mot New York.

Kommentarer
Postat av: Jennie =) (L)

Var det den om hon mamman som var otrogen med en annan och sen ville få honom i fängelse typ :P..

2006-07-05 @ 20:56:33
Postat av: Ellie

Nejnejnej, det har var ett drama. Gud vad jag bölade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback