Listan åker fram igen

Att göra idag:

Städa rummet:
Ja, det säger ju sig själv. Här är stökigt.
Tvätta kläder: Jag gillar inte att gå med rumpan bar.
Slå in Jennies present: Och då måsta jag iväg för att köpa presentpapper först.
Duscha, fixa håret: Fest hos Jennie ikväll ju. (Update: fixa håret-delen händer hemma hos Jennie)
Hitta på festoutfit: Jag sa ju det, fest hos Jennie ikväll.
Åka till Stoff och Stil: Ska köpa nya knappar till jackan. (fast det blev tyg till en kjol istället)
Städa garderoben: Grejerna ska hänga på galgarna, inte ligga på golvet.
Fixa längden på nya armbandet: Vilket är lättare sagt än gjort.(Puh, det var svårt. Tog av fyra av sju berlocker, och ändrade plats på de tre kvarvarande också. Men det var det värt, för nu är det mycket snyggare och Elli-gare.)
Göra att roligt kollage: Till bloggen!

Update (14:29): Jaha, dags att ta sig an rummet, och sedan garderoben. Suck. Tur att man har Köpenhamnsshopping med Jennie att se fram emot. Imorgon så!

Update (00:03): Ingen Köpenhamnsshopping imorrn(helgdag i danmark), och därav ingen städning(yeah right, det var därför jag inte städade...). Men imorgon ska jag städa. Det blir ju Köpenhamn på tisdag istället! Och lite duktig har jag varit. Jag har börjat på ett kollage. och tvättat kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback