Shoppinglista

Köpenhamnsshoppinglistan åker fram igen.

Shorts: något längre än dem jag har, i annan färg än svart. Gärna randiga.
Vita och svarta linnen: vanliga bastoppar, alltså.
Söt sommarklänning: att ha både på skolavslutningen och på midsommar.
Skjortor: en tajt, rosa, och en vit/blå-randig lös.
Skor: med lite högre klackar.
Väska: jag veeet att jag precis beställt en, men väskor kan man aldrig ha för många, right? En söt somrig en, vill jag ha.


Klänningen är fixad, en söt rosa i babydollmodell, som slutade en liten bit över knäna. Svart sidenband under bysten, så sött!

Okej, det som är skrivet med fet text är alltså nya saker.
Förhoppningsvis hinner jag med lite shopping med mamma i Lund, innan vi ska träffa Vesna.
Ikväll blir det mysigt. Jag, Mandos, Karin(eller?), Elin och Felicia ska till Stapelbältsparken för att kolla in söta skejtare, och sedan ska vi bada lite i Öresund. Och jag vet världens mysigaste pizzeria i närheten, så antagligen blir det mat också. Woho!

Kommentarer
Postat av: Ally

Åh, klänningen lät fin, bild?

Postat av: Ellie

Ally: Ska se ifall jag kan ragga upp någon med kamera, min vill tyvärr inte vara med längre.

2006-06-17 @ 10:01:33
URL: http://ellie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback