Hello.

Förlåt för att jag bloggat så lite, och så dåligt, den här helgen.
Jag lovar att bättra mig.

Jennie och jag började förresten snickra på ett litet kollage i torsdags.
har inte hunnit jobba så mycket på det, men nuså. Snart får ni nog se det.

Jag har plugg att göra. Det är inte roligt.
Dessutom borde jag lästa ikapp lite tysk-glosor.
Tråååk.

Jag var jätteduktig idag. Tog en cykelrunda, och stannade till för att krama och snacka lite med
Mandos.
Sedan käkade jag godis. Haha. Man kan ju inte vara duktig för länge.

Efter lunch var jag och pappa inne och kikade på den nya utställningen Open Sky, i Malmö Konsthall

Nej, nu ska jag plugga (läs: läsa Da Vinci-koden). Byebye!


Kommentarer
Postat av: alex

Ååh, jag skulle jättegärna vilja se den utställningen, var den intressant?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback