Jag ska berätta...

... vad mode är där jag bor.

Mode är superlåga och extremt tajta jeans, tillsammans med en helt vanlig hoodtröja och ett urringat linne.
Mode är ett par Puma-sneakers, gärna med hål i.
Och mode är ett halsband med ett strasshjärta i.

Våga inte klä dig i något annat, då är du en nörd. Du är totalt ute.
Svarta short? Nej, herregud.
Oversized T-shirt? Don't think so.
Seglarskor? No way.

Och folk säger att vi inte ska ha skoluniform, eftersom vi inte kan visa vår personlighet genom kläderna? Pl-ease! 

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Omg, så är det i min lillasyrras skola med! Hon hade lånat en klänning av mig som är supersnygg, en del av hennes vänner tyckte att det var skitsnyggt - och killarna skrattade. Varför? För att hon stack ut.

Postat av: Ellie

Ida: Visst är det tråkigt? Och killarna som tror att allting är snyggt bara för att det är dyrt..

2006-05-04 @ 21:32:37
URL: http://ellie.webblogg.se
Postat av: Mandii

Jag stör mig på att killarna hela tiden vill veta om man tycker att de är söta, eller vilken frisyr tjejer tycker är fint.
Men nejnej, kläder skiter dem i.
Kläder är minst viktigt som hår(!) och utseende.

2006-05-05 @ 12:53:09
URL: http://applepaj.blogg.se
Postat av: Antonia

Det är samma sak detdär var man än är tror jag.
Samma sak i min skola, enda grejen är väl att jag är accepterad för att jag har rykte om mig att kunna ge ordentligt med svar på tal. Och då ger alla upp!
Haham pusshejs :P

2006-05-05 @ 18:19:53
URL: http://amazingantonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback