Today.

Jag var hos tandhygenisten idag.
Hon är lite småläskig.
Det spelar ingen roll hur stort jag gapar, jag ska alltid gapa lite större. Huvaligen. Tur att jag inte är räff för sånt egentligen.
Inga hål, kan jag rapportera för den som är intresserad.

VärldensbästaJennie fyller år imogon. Svårt att glömma bort, eftersom hon har påmint oss ungefär 5 ggr/dag den senaste veckan.
Jag har gjort ett jättefint paket till henne.
Berättar imorgon vad det var i det(ingen stor grej precis, hon ska få sin "riktiga" present på lördag, när det blir tjejmiddag.).
Tror iof inte att hon hinner läsa, men vi ska itne ta några risker.

Jag har bloggat väldigt dåligt ett tag nu. Förlåt.
Ni kan alltid fördriva tiden genom att läsa
Mandis blogg.

Byebye.

Kommentarer
Postat av: Mandi

Men Ellie då!
Vilket tidsfördriv.
Läsa min blogg.

Postat av: Jennie =) (L)

Tur att inte tandtrollen käkade upp dina tänder hehe :P..
Men säger jag verkligen det så många gånger per dag:P
Men nu har jag fyllt år :D:D
Och för den som undrar var det två chocklad i paketet :D..Det var jätte snällt av diig :D:D

2006-06-02 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback